Розробка навчальної програми для ергономічного аналізу умов праці
Mostra/ Apri
Data
2020Autore
Чеберячко, С. І.
Дерюгін, О. В.
Третяк, О. О.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
В роботі запропоновано кейс для розвитку у майбутнього фахівця з охорони праці комплектності системного творчого мислення, наполегливість у досягненні мети професійної та науково‐дослідницької діяльності через вирішення низки взаємопов’язаних задач з аналізу робочих поз, встановлення ергономічних ризиків та ймовірності травмування, визначення витрат на придбання різноманітного обладнання, яке дозволяє зменшити травматизм чи захворювання опорно‐рухового апарату та збільшити продуктивність праці та обґрунтувати доцільність його придбання порівнявши зі збитками на лікування і реабілітацію працівників. Такий підхід формує у студента образне мислення, вміння приймати відповідні обґрунтовані рішення. Виробити ефективну інформаційну систему супроводу процесів на всіх етапах управління навчальним процессом та забезпечить оперативний контроль параметрів навчального процесу, в якості яких виступає рівень оволодіння компетентностями і адекватно реагувати на їх відхилення від запланованих значень. The paper proposes a case for the development of the future specialist for the protection of the complexity of systemic creative thinking, perseverance in achieving the goal of professional and research activities by solving a number of interrelated problems in the analysis of working postures, establishing ergonomic risks and identity trauma, determining the cost of purchasing a variety of equipment that can help reduce injuries or diseases of the musculoskeletal system and increase productivity and substantiate the feasibility of yoga. with a loss of purchasing comparing the treatment and rehabilitation of workers. This approach shapes the student's imaginative thinking, ability to make informed decisions. To develop an effective information system of process support at all stages of management of the educational process and to provide operational control of the parameters of the educational process, in which the level of mastery of competencies acts and to adequately respond to their deviation from the planned values.