Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПодлєсний, С. В. 
dc.contributor.authorХолодняк, Ю. С.
dc.contributor.authorКапорович, С. В. 
dc.date.accessioned2020-11-13T07:53:44Z
dc.date.available2020-11-13T07:53:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПодлєсний С. В. Інтегративна підготовка майбутніх інженерів / С. В. Подлєсний, Ю. С. Холодняк, С. В. Капорович // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепр, 24‐25 апреля 2020 г.. – Днепр : НТУ «ДП», 2020. – С. 401-410.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156702
dc.description.abstractВ основі сучасних технологій лежать міждисциплінарні дослідження, що визначають необхідність інтегративної підготовки інженерів до інноваційної діяльності. Сформульовані вимоги до інноваційних інженерів і обґрунтований комплексний підхід до формування інженерних компетенцій. Задовольнити реальні потреби роботодавців в компетентних фахівцях дозволить реалізація багаторівневого компетентнісного підходу на основі принципу «від вузькоспеціалізованих кваліфікацій до компетенцій світового рівня» з орієнтацією на вирішення актуальних наукоємних завдань в промисловості. Намічено вектор подальшого розвитку Донбаської державної машинобудівної академії як центру технологічного розвитку півночі Донбасу. Точками зростання є міждисциплінарність, комерціалізація знань, створення системи трансферу технологій та інкубатор стартапів і техностартеров.ru_RU
dc.description.abstractModern technologies are based on interdisciplinary studies that determine the need for integrative training of engineers for innovation. The requirements for innovative engineers are formulated and a comprehensive approach to the formation of engineering competencies is substantiated. To meet the real needs of employers in competent specialists will allow the implementation of a multi‐level competence approach based on the principle of "from highly specialized qualifications to world‐class competencies" with the focus on solving topical science‐intensive tasks in industry. The vector of further development of Donbass State Engineering Academy as the center of technological development of the north of Donbass. We consider interdisciplinarity, the commercialization of knowledge, the creation of technology transfer systems, and the incubator of startups and techno‐starters as growth points.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НТУ «Дніпровська політехніка»ru_RU
dc.subjectекономіка знаньru_RU
dc.subjectінноваційна інженерна діяльністьru_RU
dc.subjectінженерна освітаru_RU
dc.subjectінноваційний інженерru_RU
dc.subjectінтеграційна підготовкаru_RU
dc.subjectміждисциплінарні знанняru_RU
dc.subjectknowledge economyru_RU
dc.subjectinnovative engineering activityru_RU
dc.subjectengineering educationru_RU
dc.subjectinnovative engineerru_RU
dc.subjectintegrative trainingru_RU
dc.subjectinterdisciplinary knowledgeru_RU
dc.titleІнтегративна підготовка майбутніх інженерівru_RU
dc.title.alternativeIntegrative training of future engineersru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу