Перегляд Бакалаври по назві
Зараз показуються 41-60 з 139
-
Комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді»
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді». Об’єкт розроблення: процес організації та проведення виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді». Мета ... -
Комплекс маркетингових комунікацій роздрібного підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведено маркетингове дослідження вподобань споживачів магазину з метою подальшого впровадження маркетингових комунікацій та покращення ... -
Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури ... -
Маркетингова діяльність мобільного банку monobank
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства на ринку банківських послуг, зокрема спрямованої на дослідження ринку та споживачів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ... -
Маркетингова діяльність підприємства на ринку поштових послуг
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Нова Пошта», також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об’єкт ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія підприємства на орендному ринку м. Дніпро
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 60 с., 7 рис., 19 табл., 2 додатків, 35 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність та види маркетингових комунікаційних стратегій підприємств. Теоретико-методичні складові вибору ... -
Маркетингова програма виведення нового товару на споживчий ринок
(2023-06-09)Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність великого виробничого підприємства. Предметом кваліфікаційної роботи є маркетингові методи виробничого підприємства щодо виведення нового товару. Мета дослідження ... -
Маркетингова програма розвитку підприємства на ринку розважальних послуг
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ, методичних та практичних аспектів маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг. Об’єкт дослідження: процес формування маркетингової ... -
Маркетингова стратегія аграрного підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства «ОЗСМ «Агротех». Здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. У ході проведення маркетингового дослідження виявлено управлінську ... -
Маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії
(2021-06-11)Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії позиціонування послуг компанії, виділяючи її ключові компетенції між ... -
Маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 67 стр., 11 табл., 7 рис., 8 додатків, 20 джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Об’єкт ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 86 с., 22 рис., 17 табл., 7 додатків, 42 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок телекомунікаційних послуг, проведено аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство. ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства. Проведено дослідження поведінки споживачів на ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку туристичних послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 74 с., 23 рис., 19 табл., 2 додатки, 33 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегії розвитку туристичного ринку на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт розроблення: процес формування ... -
Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану ринку громадського ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку послуг
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих послуг. Мета дослідження – визначити стандарт вподобань отримувача послуги та запропонувати комплекс маркетингових дій для впливу на прихильність споживача до ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
(2022-06-10)Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 64 с., 4 рис., 15 табл., 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку непродовольчих товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі ...