Перегляд Бакалаври по назві
Зараз показуються 21-40 з 139
-
Дослідження особливостей поведінки споживача при виборі інноваційних товарів
(2022-06-10)Мета дослідження – розробка програми маркетингового впливу на поведінку споживача на промисловому ринку інноваційної продукції для типового українського підприємства, що працює в умовах високої конкуренції. Об’єкт дослідження ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ресторанному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою удосконалення асортименту
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингову діяльність, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та визначені ... -
Дослідження поведінки споживачів закладу громадського харчування
(2023-06-09)Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність підприємства на ринку громадського харчування. Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг ... -
Дослідження поведінки споживачів на ринку послуг
(2019-12-24) -
Дослідження поведінки споживачів при виборі товарів особливого попиту
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі досліджено об’єкт – це магазин «Золотий Вік. Срібло», який знаходиться за адресою: ТЦ Дафі, бульвар Зоряний 1а. Юридична назва «ФОП Чайка Д.Є.», Метою виконання кваліфікаційній роботи є закріплення ... -
Дослідження процесу споживчого вибору на ринку товарів попереднього попиту
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок стокового взуття, виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішній чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, створений профіль цільової аудиторії стокового ... -
Дослідження споживчих вподобань з метою удосконалення асортименту послуг компанії
(2022-06-10)Об'єктом дослідження є асортимент послуг на роздрібному ринку Предметом дослідження є методи адаптації асортименту послуг щодо мінливих споживчих вподобань при скороченні попиту на споживчому ринку послуг попереднього ... -
Дослідження споживчої лояльності в системі прямого маркетингу
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої лояльності в системі прямого маркетингу підприємства, що діє на ринку косметичних та парфумованих засобів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та ... -
Дослідження споживчої лояльності підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)Пояснювальна записка до диплому представлена: 117 с., 49 рис., 14 табл., 2 додатки, 31 джерело. У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено формування споживчої лояльності на ринку послуг, а саме на ринку громадського ... -
Дослідження споживчої поведінки на ринку додаткових освітніх послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості поведінки споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище школи англійської мови «Yellow Submarines». Проведено дослідження ... -
Дослідження факторів зовнішнього впливу на поведінку споживачів товару повсякденого попиту
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ринку товарів повсякденого попиту, а також проаналізовано внутрішне (сильні та слабкі сторони) та зовнішне сeрeдовищe (можливості та загрози) ... -
Дослідження факторів, що впливають на вибір складних споживчих послуг
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку складних споживчих послуг. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для формування стійкої лояльності споживачів щодо складних споживчих послуг. Методи ... -
Забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 73 с., 9 рис., 14 табл., 53 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та ... -
Застосування інструментів цифрового маркетингу для компанії на ринку зоотоварів
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано застосування інструментів цифрового маркетингу підприємствами на ринку зоологічних товарів. Проведені дослідження щодо особливостей використання цифрових інструментів для просування ...