Перегляд Магістри за датою
Зараз показуються 61-74 з 74
-
Управління просуванням у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано управління просуванням послуг компанії на ринку громадського харчування через соціальні мережі. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговими комунікаціями компанії на ринку ... -
Формування асортиментної політики підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ринку продажу хімічної сировини та його роботу під час війни. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище компанії. Проведено маркетингове ... -
Формування лояльності ключових стейкхолдерів до закладу вищої освіти на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування лояльності ключових стейкхолдерів закладу вищої освіти. Проаналізовано внутрішнє середовище НТУ «Дніпровська політехніка», досліджено систему взаємодії внутрішніх ... -
Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» зареєстрована торговельна марка «Rebar» на ринку будівельних матеріалів в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ... -
Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
(2023-12-08)Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, ... -
Управління маркетинговими комунікаціями як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства
(2023-12-08)В роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства, а також вплив маркетингових комунікацій на підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведено маркетингові дослідження щодо вдосконалення ... -
Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову інноваційну стратегію ливарного підприємства на споживчому ринку ливарних підприємств, а також проаналізовано внутрішнє(слабкі та сильні сторони) та зовнішнє середовище ... -
Управління асортиментною політикою підприємства
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі визначено сутність асортиментної політики, проаналізовано особливості управління асортиментною політикою підприємства, досліджено формування та управління асортиментною політикою на прикладі ... -
Стратегія цифрової комунікації для просування торгової марки виробничого підприємства
(2023-12-08)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність виробничого підприємства на прикладі виробничого підприємства ПРАТ «Юрія». Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування ... -
Управління просуванням товарів компанії у площині сталого розвитку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ Євромікс, зареєстрована торгова марка «Henkel» на ринку побутової хімії в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене ... -
Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ... -
Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
(2023-12-08)Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація ... -
Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності ... -
Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ...