Перегляд Магістри за датою
Зараз показуються 21-40 з 74
-
Розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 102 с., 38 рис., 27 табл., 2 додатки, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку освітніх послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів тривалого використання
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 126 с., 36 рис., 31 табл., 1 додаток, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію підприємства «Polix», що діє на ринку товарів тривалого використання. ... -
Стратегія маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2020-12-11)Пояснювальна записка 68 с., 28 рисунків, 12 таблиць, 48 джерел. Загальний обсяг роботи складає 53 сторінки основного тексту. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на ... -
Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторі
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 184 с., 57 рис., 35 таблиць, 7 додатків, 57 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у цифровому просторі, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства
(2020-12-11)Кваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків, 83 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi». Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії антикризового ... -
Стратегія просування споживчих послуг мережевого підприємства
(2020-12-11)Для сучасних споживчих ринків створення мережевих структур являє собою мегатренд, що охоплює усі сфери послуг громадського харчування. Особливо це притаманне кав’ярням третьої хвилі, що пропонують послуги певного високого ... -
Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ... -
Маркетингова комунікаційна політика підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2022-01-14)У кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингову діяльність підприємства, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження медіавподобань споживачів, сформовано маркетингову ... -
Стратегія цифрового маркетингу на ринку сільськогосподарської техніки
(2022-01-14)Об'єкт дослідження – методи цифровізації маркетингової діяльності промислового підприємства в умовах обмежень ринкової діяльності. Мета дослідження – дослідження методики обґрунтування стратегії цифрового маркетингу для ... -
Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок спецій та прянощів України, його стан, тенденції та підприємство, котре здійснює діяльність на даному ринку. Об’єкт дослідження: процес позиціонування нових товарних категорій ... -
Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
(2022-01-14)Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ ... -
Управління маркетинговою товарною політикою підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз роботи підприємства, яке спеціалізується на виробництві та дистрибуції снеків, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Розроблено перспективи і ... -
Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережах
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Хотлідс», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно ... -
Формування стартегії розвитку мережі роздрібних магазинів
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище ... -
Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019
(2022-01-14)У кваліфікаційній роб оті магістра досліджено теоретико методологічні основи маркетингової стратегії підприємства, про аналізовано маркетингов е стратегічн е управління підприємства АТК на агропродуктовому ринку, удосконалено ... -
Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандемії
(2022-01-14)У поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів ... -
Просування бренду компанією-дистриб’ютором на промисловому ринку
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію компанії ТОВ «МаслоТрейд», що є офіційним дистриб’ютором компанії ExxonMobil в Україні, діє на ринку паливно мастильних матеріалів, а саме ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано ... -
Розробка бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами роздрібного інтернет-магазину
(2022-01-14)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність інтернет-магазину в умовах високо-конкурентного ринку, що розвивається. Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування бенчмаркінгової ... -
Формування корпоративної культури підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження та аналіз ефектиності корпоративної культури на підприємстві ТОВ «Отіс Тарда» з метою розробки ефективної системи стимулювання робітників підприємства шляхом удосконалення ...