Пошук
Зараз показуються 1-10 з 24
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex»
стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою
Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ...
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)
В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів.
Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ...
Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
(2022-12-09)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. ...
Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ...
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)
У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС
IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет
маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування
маркетингових ...
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)
Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ...
Маркетингова комунікаційна політика підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2022-01-14)
У кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингову діяльність підприємства, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження медіавподобань споживачів, сформовано маркетингову ...
Стратегія цифрового маркетингу на ринку сільськогосподарської техніки
(2022-01-14)
Об'єкт дослідження – методи цифровізації маркетингової діяльності
промислового підприємства в умовах обмежень ринкової діяльності.
Мета дослідження – дослідження методики обґрунтування стратегії
цифрового маркетингу для ...
Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок спецій та прянощів України, його стан, тенденції та підприємство, котре здійснює діяльність на даному ринку.
Об’єкт дослідження: процес позиціонування нових товарних категорій ...
Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
(2022-01-14)
Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ ...