Зараз показуються 21-30 з 74

    МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ, АГРОПРОДУКТОВИЙ РИНОК, ФАКТОРИ МАКРОСЕРЕДОВИЩА, СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ (1)
    МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СПОЖИВАЧ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, MARKETING STRATEGY, STRATEGY, SEGMENTATION, CONSUMER, CONSUMER MARKET (1)
    МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТУВАННЯ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СТРАТЕГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТАЦІЯ, ПРОСУВАННЯ, МЕДІАПЛАНУВАННЯ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ДОДАТКОВА ОСВІТА, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МЕДІАПЛАНУВАННЯ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ТОВАРИ ТРИВАЛОГО ВИКОРИСТАННЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ (1)
    МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ,ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК (1)
    МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ. (1)
    МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІ (1)
    МЕДІА ПЛАНУВАННЯ, ПАНДЕМІЯ, РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ (1)