Toggle navigation
українська
English
Deutsch
español
italiano
English
українська
English
Deutsch
español
italiano
Login
Toggle navigation
Browsing 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври by Subject
DSpace Home
Кваліфікаційні роботи
Фінансово-економічний факультет
Кафедра маркетингу
Бакалаври
2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
Browsing 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври by Subject
DSpace Home
Кваліфікаційні роботи
Фінансово-економічний факультет
Кафедра маркетингу
Бакалаври
2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
Browsing 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browsing 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври by Subject
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Go
Order:
ascending
descending
Results:
5
10
20
40
60
80
100
Update
Now showing items 2-22 of 22
ascending
descending
5
10
20
40
60
80
100
Subject
АСОРТИМЕНТ, БЛАКИТНИЙ ОКЕАН, КРАФТОВЕ МОРОЗИВО, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВАЦЬКИ ПЕРЕВАГИ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ НОВОГО ТОВАРУ, ТОВАР, ТОВАРНИЙ ПОРТФЕЛЬ
[1]
БАГАТОКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОРЖИВАЧА», КРОС-КАНАЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ПАНДЕМІЯ COVID-19, РИТЕЙЛ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
[1]
ЗБУТ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ, СУПУТНІ ТОВАРИ, SWOT-АНАЛІЗ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, РЕМАРКЕТИНГ, КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ.
[1]
КАВ’ЯРНЯ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ
[1]
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ, ЦІНА.
[1]
КРИЗА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
[1]
ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ЕЛЕКТОРОННА ПРОДУКЦІЯ
[1]
МАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ, РЕКЛАМА, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[1]
МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, МІСІЯ, STEP-АНАЛІЗ, МАТРИЦЯ BCG, IFAS-АНАЛІЗ, ABC-АНАЛІЗ, XYZ-АНАЛІЗ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, PEST-АНАЛІЗ, COVID-19.
[1]
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ.
[1]
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМПЛЕКС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ, ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ, МЕДІА-ПЛАН.
[1]
МЕРЧАНДАЙЗИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ХАРЧОВА ПРОДУКЦІЯ
[1]
МОТИВАЦІЯ, СИСТЕМА МОТИВАЦІЙ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ.
[1]
НЕЙРОМАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ СПОЖИВЧИЙ РИНОК, ІМПУЛЬСИВН І ПОКУП И, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ
[1]
ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПОСЛУГ, СТАТУС КОМПАНІЇ, СПОЖИВЧЕ СПРИЙНЯТТЯ, БРЕНД, ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
[2]
ТОВАР, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕН, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ.
[1]
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ, АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АСОРТИМЕНТУ, РИНОК В2В , ПАРФУМИ
[1]
ХАРЧОВІ ТОВАРИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СЕГМЕНТ.
[1]
ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ СПОЖІВАЧІВ, ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ
[1]
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ІНСТРУМЕНТИ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, БЮДЖЕТУВАННЯ.
[1]
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
[1]
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register