• Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг 

      Романенко, Володимир (2021-06-11)
      Пояснювальна записка: 86 с., 22 рис., 17 табл., 7 додатків, 42 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок телекомунікаційних послуг, проведено аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство. ...
    • Формування споживчої лояльності підприємства на ринку ритейлу 

      Рашевський, Віталій (2021-06-11)
      Пояснювальна записка: 82 с., 34 рис., 15 табл., 2 додатка, 25 джерело. В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок електронної техніки. Виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників магазину. Було проведено ...
    • Дослідження споживчої лояльності підприємства на ринку послуг 

      Созінова, Катерина (2021-06-11)
      Пояснювальна записка до диплому представлена: 117 с., 49 рис., 14 табл., 2 додатки, 31 джерело. У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено формування споживчої лояльності на ринку послуг, а саме на ринку громадського ...
    • Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі 

      Ритова, Ольга (2021-06-11)
      Пояснювальна записка: 74 с., 30 рис., 9 табл., 3 додатки, 33 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище та маркетингову діяльність підприємства. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, ...