Cerca
Items 1-10 di 24
Маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії
(2021-06-11)
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії позиціонування послуг компанії, виділяючи її ключові компетенції між ...
Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього ...
Організація продажу роздрібного підприємства на засадах омніканального маркетингу в умовах пандемії COVID-19
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 101 с., 37 рис., 7 табл., 6 додатків, 26 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову діяльність та наявні канали взаємодії зі споживачами. Також ...
Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 115 с., 56 рис., 26 табл., 5 додатки, 49 джерел
У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство ФОП «Кондратенко Ю.Р.» ТМ «Mr. Pops» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з маркетингових ...
Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі
(2021-06-11)
Кваліфікаційна робота на тему: «Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі» на прикладі навчального центру «Easy to sew». Пояснювальна записка містить в собі: вступ, І, ІІ та ІІІ розділи, ...
Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктів
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел.
Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів.
Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового ...
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Об’єкт ...
Івент-маркетинг в системі комунікаційної діяльності підприємства
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 74 с., 17 рис., 11 табл., 3 додатки, 25 джерел
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ролердром «Рола-коло», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі ...
Стимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівників
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30
використаних джерела, 8 додатків.
Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано
маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз ...
Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтстві
(2021-06-11)
Пояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та ...