Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 16
Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ...
Маркетингова комунікаційна політика підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2022-01-14)
У кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингову діяльність підприємства, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження медіавподобань споживачів, сформовано маркетингову ...
Стратегія цифрового маркетингу на ринку сільськогосподарської техніки
(2022-01-14)
Об'єкт дослідження – методи цифровізації маркетингової діяльності
промислового підприємства в умовах обмежень ринкової діяльності.
Мета дослідження – дослідження методики обґрунтування стратегії
цифрового маркетингу для ...
Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок спецій та прянощів України, його стан, тенденції та підприємство, котре здійснює діяльність на даному ринку.
Об’єкт дослідження: процес позиціонування нових товарних категорій ...
Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
(2022-01-14)
Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ ...
Управління маркетинговою товарною політикою підприємства
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз роботи підприємства, яке спеціалізується на виробництві та дистрибуції снеків, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Розроблено перспективи і ...
Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережах
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність
компанії «Хотлідс», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі
сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства.
Провeдeно ...
Формування стартегії розвитку мережі роздрібних магазинів
(2022-01-14)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та
просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі, а
також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє
середовище ...
Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019
(2022-01-14)
У кваліфікаційній роб оті магістра досліджено теоретико методологічні
основи маркетингової стратегії підприємства, про аналізовано маркетингов е
стратегічн е управління підприємства АТК на агропродуктовому ринку,
удосконалено ...
Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандемії
(2022-01-14)
У поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів ...