Формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша» (за матеріалами ПП Олійник Н.В. магазин «Капітоша»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020.
Об’єктом розроблення виступає процес формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша».
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша».
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто напрями управління процесами диверсифікації: складові, фактори та методи; визначено особливості вибору стратегічних альтернатив бізнесу торговельних підприємств; проаналізовано основні підходи до класифікації стратегій сучасних торговельних підприємств; наведено загальну характеристику діяльності та організаційна структура ПП Олійник Н.В.; проаналізовано показники економічного аналізу ПП Олійник Н.В.; оцінено фінансовий стан ПП Олійник Н.В.; виявлено підґрунтя впровадження стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша»; обґрунтовано реалізацію стратегії диверсифікації мережі магазинів «Капітоша»; визначено ефективність стратегії диверсифікації мережі магазинів «Капітоша»