Підприємницькі підходи до забезпечення прибуткової конкуренції продукції машинобудівних підприємств
Abstract
Пояснювальна записка: 86 стор., 10 табл., 25 рис., 6 форм., 48 джерел.
Об’єкт дослідження – процес забезпечення прибутковості машинобудівних підприємств.
Предмет дослідження – теоретико-методичні та організаційно-економічні аспекти підвищення ефективності комерціалізації інноваційних продуктів машинобудівних підприємств.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати методичні підходи до процесу підвищення ефективності комерціалізації інноваційних продуктів, які базуються на створенні ефективних систем стимулювання працівників машинобудівного підприємства.
У першому розділі роботи досліджуються теоретичні основи формування і використання підприємницьких підходів для забезпечення прибуткової конкуренції на машинобудівних підприємствах. Окремо визначається сутність, визначення, класифікація інновацій.
Другий розділ роботи присвячено оцінці діяльності підприємств машинобудівної сфери. Визначаються елементи впливу на показники господарської діяльності та їх значимість. Встановлюються чинники опору серед персоналу щодо можливостей впровадження інновацій на машинобудівному підприємстві.
У третьому розділі на прикладі підприємства здійснюється вибір організаційної форми комерціалізації інноваційного продукту на підставі оцінки споживчої економічної системи, визначаються чинники ефективної системи мотивації за результатами інноваційної діяльності працівника.