• Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації 

      Кирик, С. М. (НГУ, 2012)
      Результати інноваційної діяльності, які базуються на повноцінному інноваційному процесі в науково-технічній сфері, доволі часто характеризуються невизначеним базовим ринком. Відмінні техніко-економічні ...
    • Еволюція парадигми інноваційного розвитку 

      Єрохондіна, Т. О.; Коваленко, О. С. (НГУ, 2012)
      У процесі формування сучасних уявлень про природу економічного зростання і роль інноваційних чинників у ньому відбувалася зміна парадигм, узятих науковцями за основу своїх теорій.
    • Инновации в логистике 

      Скиба, Э. К.; Белецкая, Ю. А. (НГУ, 2012)
      В Украине в процессе развития экономики одна из ведущих ролей отводится инновационной деятельности, в частности, в сфере логистики. На сегодняшний день для более эффективной транспортно-логистической ...
    • Проблеми підготовки кадрів для інноваційної діяльності 

      Швець, В. Я.; Стеханова, З. С. (НГУ, 2012)
      Реалізація нової наукової задачі - це інновація. Для вирішення цих задач і готують фахівців вищі навчальні заклади. Вищі навчальні заклади України мають високий науковий потенціал своїх кадрів, який, на жаль, не ...