Хмарні технології у індустрії відеоігор
Fecha
2020Autor
Нападайло, М. С.
Кабак, Л. В.
Сподинець, О. А.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Десятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як:
– “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі
ліцензії);
– “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових
компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями);
– розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без
дозволу власників ПЗ;
– мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на
іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому
пристрої).
– мультиплатформена розробка відеоігор.