Auflistung Філософія і культура в мінливості сьогодення nach Erscheinungsdatum
Anzeige der Dokumente 1-20 von 31
-
Роль стейкхолдерів у системі забезпечення якості вищої освіти
(НТУ ДП, 2019)Проаналізовано поняття «стейкхолдер» та особливості поняття «стейкхолдери» освітніх програм ЗВО. Визначено необхідність процесу аналізу стейкхолдерів з метою оцінки іх впливу на успішність діяльності ... -
Учіння – шлях до реальної якості освіти
(НТУ ДП, 2020)Розглянуто методи учіння як складової навчання та чинника забезпечення якості вищої освіти. -
До питання про кризу ідеї тотожності свідомості і буття як вихідної засади побудови світоглядної картини світу
(НТУ ДП, 2020)Традиційні філософські концепції та релігія не в змозі побудувати таку картину світу, в якій несуперечливо конституювався Першопринцип. -
Лики духовності : внутрішнє і зовнішнє
(НТУ ДП, 2020)В тезах розглядається проблема єдності духовного і матеріального, теоретичні та практичні причини їх хибного розуміння, що проявляється то як абсолютне їх розведення, то як абсолютне ототожнення. -
Цифра або людина. Погляд на сучасну людину …
(НТУ ДП, 2020)Нові цифрові технології формують нові зміни в соціальному та антропологічному просторі. Людина в цей час знаходиться під впливом цифрового інформаційного простору, який все більше становиться соціальним ... -
Самореалізація як екзистенціал людського буття
(НТУ ДП, 2020)Представники екзистенційної антропології та гуманістичної психології стверджують про трансцендентний характер мотивації людини до самореалізації, що робить її справжнім екзистенціалом людського буття. -
До проблеми сутнісного контенту компетентнісної проблематики в освіті
(НТУ ДП, 2020)Дослідження присвячено з’ясуванню змістовної сутності поняття «компетентність». Проаналізовано різні тлумачення даного терміну в науковій літературі. На підставі аналізу публікацій вітчизняних і зарубіжних науковців ... -
До питання про культурологічну переорієнтацію змісту післядипломної педагогічної освіти
(НТУ ДП, 2020)Досліджується проблема вичерпування можливостей методологоцентризму, пріоритету проблем методу перед смисложиттєвим усвідомленням сущого, перехід від позалюдської об’єктивності природи до постнекласичної ... -
Інклюзивна освіта як проблема суспільства
(НТУ ДП, 2020)У роботі подано спробу розкрити проблеми та особливості інклюзивного навчання. Особливу увагу приділено аспектам роботи асистента учителя. Розкрито посадові обов’язки асистента учителя відповідно до чинного ... -
Видатні мислителі про долю університету в сучасному світі
(НТУ ДП, 2020)Найвидатніші мислителі замислювались над ідеєю та долею університетської освіти. У тексті йдеться про те, що в сучасному світі перед модерним Університетом постають нові виклики. Філософи ХХ ст. застерігають ... -
Першоджерельний переклад як джерело збагачення сучасної української філософії
(НТУ ДП, 2020)Дослідження присвячено визначенню місця першоджерельного перекладу філософських текстів у формуванні сучасної філософської думки. Розкриваються особливості переосмислення понять класичної аналітичної філософії ... -
Філософія для університету чи навпаки?
(НТУ ДП, 2020)Автор обґрунтовує зв’язок між філософією та університетом як взаємно необхідний. З одного боку, філософія прагне до інституціональної форми організації. А з другого, університет потребує всякий раз відмінної ... -
Формування практичних навичок студентів у процесі викладання філософії
(НТУ ДП, 2020)Автор зачіпає проблему необхідності трансформації цілей і методів навчання філософським дисциплінам в контексті зміни умов соціального буття. В якості однієї з цілей викладання філософії автор розглядає формування ... -
Асертивна поведінка як запитана форма сучасної педагогічної комунікації
(НТУ ДП, 2020)Стаття розглядає асертивну поведінку у комунікаційному просторі викладача та студента як новітній вид педагогічного спілкування та трансформування смислів. -
Концепція «сродностей» Г. С. Сковороди і сьогодення
(НТУ ДП, 2020)Розвиток науки і техніки на сьогоднішній день відкриває перед суспільством нові можливості й дозволяє подивитися на розробки філософів минулих століть, так би мовити, «новими очима». Це стосується й концепції ... -
Метафізика Декарта та проблема духовності
(НТУ ДП, 2020)Уявлення про несумісність метафізики Декарта та духовності є хрестоматійними в сучасній літературі. Основою традиційної рецепції є техноморфне бачення філософської спадщини Декарта. Більш уважне ... -
Термінологічні хиби нормативної бази сфери вищої освіти
(НТУ ДП, 2020)Розглянуто визначення понять Закону України «Про вищу освіту» та Національної рамки кваліфікацій стосовно компетентнісного підходу до проектування вищої освіти. -
Філософія Освальда Шпенглера як спроба критичної рефлексії буржуазно-демократичного устрою
(НТУ ДП, 2020)Дослідження присвячено соціально-політичним аспектам філософії Освальда Шпенглера. Досліджується критичний аналіз О. Шпенглером природи буржуазно-демократичного суспільства як результату розвитку раціональної ... -
Вплив канонізації гетьмана Петра Коношевича-Сагайдачного на поглиблення церковного розколу в Україні
(НТУ ДП, 2020)В доповіді аналізується значення історичної пам’яті для міжконфесійного діалогу, зокрема вплив канонізації гетьмана Петра Сагайдачного на взаємовідносини між ПЦУ та УГКЦ. -
Історична пам’ять як соціальний конструкт
(НТУ ДП, 2020)Історична пам’ять розглядається як соціальний конструкт, результат історичної політики, засіб політичної мобілізації.