Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРезнік, Олександра Антонівна
dc.contributor.authorЮ. О. Шабанова
dc.date.accessioned2021-07-22T08:43:25Z
dc.date.available2021-07-22T08:43:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРезнік О. А. До проблеми сутнісного контенту компетентнісної проблематики в освіті / Олександра Антонівна Резнік, Ю. О. Шабанова // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 73–76uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158424
dc.description.abstractДослідження присвячено з’ясуванню змістовної сутності поняття «компетентність». Проаналізовано різні тлумачення даного терміну в науковій літературі. На підставі аналізу публікацій вітчизняних і зарубіжних науковців обґрунтовано зміст поняття «компетентність», який в найбільшій мірі відповідає сутності компетентнісного підходу у вищій освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectпоняття «компетентність»uk_UA
dc.subjectпонятие «компетентность»uk_UA
dc.subjectзмістовная сутностьuk_UA
dc.subjectсодержание сущностиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.titleДо проблеми сутнісного контенту компетентнісної проблематики в освітіuk_UA
dc.title.alternativeTO THE PROBLEM OF ESSENTIAL CONTENT OF COMPETENCE PROBLEMS IN EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу