Обґрунтування ефективності рішень у сфері маркетинг-менеджменту підприємства (за матеріалами ТОВ «Блек Ліміт»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021.
Об’єктом розроблення виступає система маркетинг-менеджменту підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень щодо підвищення ефективності маркетинг-менеджменту підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи маркетингового менеджменту, проаналізовано підприємницьку та фінансову діяльність ТОВ «Блек Ліміт», досліджено конкурентне середовище ТОВ «Блек Ліміт», проаналізовано існуючі рішення в сфері маркетинг-менеджменту на ТОВ «Блек Ліміт», обґрунтовано рекомендації у сфері маркетинг-менеджменту та визначено економічну ефективність запропонованих рішень для ТОВ «Блек Ліміт».