2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри
Envíos recientes
-
Просування нової послуги на промисловому ринку
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі захищається положення, що просування нової послуги на високотехнологічному промисловому ринку ефективною є конкурентна сфокусована (нішева) клієнтоорієнтована стратегія, що сприяє розвитку ринку ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього вибору
(2019-12-16)Кваліфікаційну роботу присвячено розробці рекламної кампанії для підприємства на ринку товарів попереднього вибору. У процесі дослідження було проведено аналіз фінансової та маркетингової діяльності підприємства, визначено ... -
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)У даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які ... -
Рекламна кампанія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16) -
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку комплементарних товарів
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку комплементарних товарів. Досліджено основні фактори внутнішнього та зовнішнього середовища. Виконано конкурентний та ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попиту
(2019-12-16)Для написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів ... -
Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2019-12-16)В кваліфікаційній магістерській роботі метою дослідження є вивчення теоретико-методичних питань з дослідження особливостей методів просування послуг малого підприємства на нішових ринках в умовах високої цінової ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та маркетингову проблеми ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано маркетингову діяльність підприємства та особливості медіа вподобань споживачів при виборі послуги. Виконано аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників підприємства , ... -
Маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16) -
Рекламна кампанія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних ... -
Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)Магістерська робота складається з трьох розділів. В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, ... -
Формування системи маркетингових комунікацій підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено ... -
Стимулювання продажів товарів попереднього вибору
(2019-12-16) -
Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Досліджено споживчі вподобання ...