Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Девлетшаєва, Анастасія
Abstract
Магістерська робота складається з трьох розділів.
В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, дослідницькій, частині проаналізовано стан місцевого телекомунікаційного ринку, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваного підприємства та, виходчи з результатів, виявлено напрямки стратегічного розвитку. Третій розділ роботи присвячений дослідженню стратегічних альтернатив та вибору оптимальної стратегії, за результатами якого було сформовано стратегію маркетингу та прораховано основні показники її ефективності.
Ключові слова: телекомунікаційний ринок, інтернет-провайдер, стратегічні альтернативи, маркетингова стратегія
В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, дослідницькій, частині проаналізовано стан місцевого телекомунікаційного ринку, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваного підприємства та, виходчи з результатів, виявлено напрямки стратегічного розвитку. Третій розділ роботи присвячений дослідженню стратегічних альтернатив та вибору оптимальної стратегії, за результатами якого було сформовано стратегію маркетингу та прораховано основні показники її ефективності.
Ключові слова: телекомунікаційний ринок, інтернет-провайдер, стратегічні альтернативи, маркетингова стратегія
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Девлетшаєва магістерська роботи 075М-18з-1 NEW.pdf
Size
2.89 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0e8f7cad5315e85fdc8b32f856ac5098