Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.authorКобзар, Тіна
dc.date.accessioned2021-09-01T20:30:39Z
dc.date.available2021-09-01T20:30:39Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158723
dc.descriptionВ кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, конкурентний та ситуативний аналіз. Проаналізовано особливості комунікаційних інструментів на ринку послуг та медіа вподобання цільової аудиторії. Здійснено економіко-математичне моделювання для визначення найбільш ефективного способу проведення рекламної кампанії. Проведено оцінку прогнозованої ефективності запропонованих маркетингових заходів.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, конкурентний та ситуативний аналіз. Проаналізовано особливості комунікаційних інструментів на ринку послуг та медіа вподобання цільової аудиторії. Здійснено економіко-математичне моделювання для визначення найбільш ефективного способу проведення рекламної кампанії. Проведено оцінку прогнозованої ефективності запропонованих маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРекламна кампанія підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item