Show simple item record

dc.contributor.authorМатюхіна, Карина
dc.date.accessioned2021-09-02T11:40:43Z
dc.date.available2021-09-02T11:40:43Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158740
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано маркетингову діяльність підприємства та особливості медіа вподобань споживачів при виборі послуги. Виконано аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників підприємства , які узагальнено за допомогою SWOT-аналізу. Виявлено стратегічний напрям розвитку підприємства з надання послуг. Проведено маркетингове дослідження з виявлення ефективних засобів та інструментів комунікації, щодо реалізації рекламної кампанії. Розроблено медіа-план рекламної кампанії для підприємства та проведена оцінка ефективності запропонованих комунікаційних заходів. При написанні роботи використано: метод експертної оцінки, метод маркетингових досліджень, статистичний метод при обробці даних маркетингового дослідження, метод розрахунку бюджету рекламної кампанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка рекламної кампанії підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record