Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Хололєєнко, Світлана
Abstract
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування споживачів за основними критеріями. Проведено аналіз конкурентного оточення та ринкової позиції підприємства. Розроблено заходи щодо стимулювання збуту для досліджуваного підприємства. Розроблено план організації та реалізації маркетингу, також було створено макет рекламного звернення. Зроблено прогноз ефективності маркетингових заходів.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Хололєєнко. Диплом.pdf
Size
2.38 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):f158abb53c8f2cd2f7b2c20e7addff93