Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСофронова, Кристина
dc.date.accessioned2021-09-05T18:09:35Z
dc.date.available2021-09-05T18:09:35Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158748
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку комплементарних товарів. Досліджено основні фактори внутнішнього та зовнішнього середовища. Виконано конкурентний та ситуативний аналіз. На основі результатів ситуативного аналізу було обгрунтовано напрями розвитку підприємства та визначено основні маркетингові цілі. З метою вибору основних засобів маркетингової комунікаційної політики було проведено дослідження медіа вподобань цільової аудиторії. На основі результатів економіко-математичного моделювання було обрано найбільш результативний сценарій маркетингових комунікацій. Проведено оцінку прогнозованої ефективності запропонованих маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства на ринку комплементарних товарівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу