Розробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівлі
Date Issued
2020-12-11
Author(s)
Ваньо, Павло
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства.
В роботі використані методи анкетування, IFAS – аналіз, STEP – аналіз, SWOT – аналіз.
Для підприємства розроблена рекламна кампанія, розрахований бюджет рекламної кампанії, також обрані основні рекламні канали. Це реклама в соціальних мережах, реклама в місцях продажу, зовнішня реклама. Виявлено, що значну увагу варто приділити електронній комерції, саме цей вектор буде стрімко розвиватись в умовах пандемії корона вірусу.
Розраховано ефективність впровадження запрпонованих заходів.
В роботі використані методи анкетування, IFAS – аналіз, STEP – аналіз, SWOT – аналіз.
Для підприємства розроблена рекламна кампанія, розрахований бюджет рекламної кампанії, також обрані основні рекламні канали. Це реклама в соціальних мережах, реклама в місцях продажу, зовнішня реклама. Виявлено, що значну увагу варто приділити електронній комерції, саме цей вектор буде стрімко розвиватись в умовах пандемії корона вірусу.
Розраховано ефективність впровадження запрпонованих заходів.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом Ваньо.pdf
Size
1.5 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):98d0cb39f2ac66efa1b1f3e88c87e7d4