Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМірзоєва, Аліна
dc.date.accessioned2021-09-05T18:42:58Z
dc.date.available2021-09-05T18:42:58Z
dc.date.issued2020-12-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158757
dc.description.abstractКваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків, 83 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi». Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії антикризового маркетингу ТОВ «Laspi». Мета – розробити стратегію антикризового маркетингу туристичного агентства. Мета зумовила розв’язання наступних дослідницьких завдань: - обґрунтування теоретичної бази розв’язання проблеми, поставленої у кваліфікаційній роботі; - проведення досліджень та розробка алгоритму досягнення мети кваліфікаційної роботи; - розробка пропозицій щодо виходу із кризового стану туристичного підприємства. Методологічну основу дослідження складають загальнонаукові методи (аналіз, синтез, узагальнення), а також порівняльний метод та принципи об’єктивізму і системності. Результати дослідження та їх новизна: наукова новизна одержаних результатів роботи зумовлена актуальністю пропонованої проблеми, сукупністю поставлених завдань, а також засобами їх розв’язання. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «Laspi» при формуванні антикризової стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТУРИСТИЧНА КРИЗА, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНЕ АГЕНТСТВО, АТИКРИЗОВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯuk_UA
dc.titleРозробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу