Розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг
Resumen
Пояснювальна записка: 102 с., 38 рис., 27 табл., 2 додатки, 45 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність
підприємства на ринку освітніх послуг, а також проаналізовано внутрішнє
(сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози)
підприємства. Проведено маркетингове дослідження ринку освітніх послуг та
особливостей маркетингової діяльності підприємства з метою подальшої
розробки його комунікаційної стратегії.
Об’єкт розроблення: комунікаційна політика підприємства на ринку
освітніх послуг
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-
методичних та практичних положень щодо маркетингового просування
освітніх послуг.
Положення, що захищаються: дослідження споживачів непромислового
підприємства дозволило виокремити сегменти, які мають схожі
характеристики та мотивації щодо купівлі освітніх послуг. Це безпосередньо
впливає на маркетингову діяльність компанії та на її комунікації зі
споживачами.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розробка
комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг, що
передбачає омніканальність та активне інформування щодо впроваждення
онлайн-навчання.
У роботі використано такі методи досліджeнь: IFAS, EFAS, PEST,
SWOT, ABCFMR, статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, глибиннe
інтeрв’ю, мeтод eкспeртниx оцінок.