Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІванов, Олексій Михайлович
dc.date.accessioned2021-09-22T10:35:10Z
dc.date.available2021-09-22T10:35:10Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158858
dc.description.abstract58 сторінок, 10 рис., 11 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва. Мета дослідження – узагальнити методичні основи управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ПІДПРИЄМНИЦТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬ, РІВНІ УПРАВЛІННЯ, ПЕРСОНАЛ.uk_UA
dc.titleФормування організаційної культури торговельного підприємництваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу