Формування інноваційної маркетингової політики торговельної організації
Date
2021-06
Authors
Ткаченко, Ігор Михайлович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
66 сторінок, 10 рисунків, 5 таблиць, 24 інформаційних джерел, 2 додатка. Об’єкт дослідження – інноваційна маркетингова діяльність малого торговельного підприємства з продажу ІТ продукції. Предмет дослідження – технологія та організація інноваційної діяльності торговельного підприємства. Мета роботи – обґрунтування й розробка методичних рекомендацій щодо здійснення інноваційної маркетингової політики малого торговельного підприємства на ринку ІТ-продукту.
Description
Keywords
ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК ІТ-ПРОДУКТІВ, ІННОВАЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ