Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДемченко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned2021-09-30T13:08:42Z
dc.date.available2021-09-30T13:08:42Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159155
dc.description.abstract59 сторінок, 6 рис., 12 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРОПОЗИЦІЯ, ПОПИТuk_UA
dc.titleФормування підходів до управління продажами підприємства (на прикладі компанії «Технооптторг-Трейдuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу