Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛях, В. В.
dc.date.accessioned2021-10-04T07:31:47Z
dc.date.available2021-10-04T07:31:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЛях В. В. Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті / Лях В. В. // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 120-122uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181
dc.description.abstractНа сьогодні досить поширеною є думка, що сучасна освіта перебуває в кризі, що спричинена входженням людства в іншого типу реальність – Другу модерніті (У.Бек), або постмодерніті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectпостмодернітuk_UA
dc.subjectпостмодернитиuk_UA
dc.subjectсистема освітянських інституційuk_UA
dc.subjectсистема образовательных учрежденийuk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectфилософия образованияuk_UA
dc.titleВимоги до освітянської парадигми в контексті постмодернітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk101.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу