Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКуцепал, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned2021-10-04T07:40:01Z
dc.date.available2021-10-04T07:40:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКуцепал С. В. Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі / Куцепал Світлана Вікторівна // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 122-123uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159183
dc.description.abstractСучасне суспільство характеризується концептуальним та ціннісним плюралізмом, тому актуалізує потребу філософського обґрунтування сенсу існування людини, її місця у суспільних відносинах, відповідно філософія перетворюється не лише на засіб пояснення світу, а й на практичний інструментарій, завдяки якому розв’язується суперечність між створеними раніше духовними цінностями та наявною соціальною реальністю, ознаками якої є прикладний прагматизм та пріоритет матеріально обумовленої дійсності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectплюралізмuk_UA
dc.subjectплюрализмuk_UA
dc.subjectприкладний прагматизмuk_UA
dc.subjectприкладной прагматизмuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectглобализацияuk_UA
dc.subjectмультикультуралізмuk_UA
dc.subjectмультикультурализмuk_UA
dc.titleДіалогічна модель в сучасному освітньому просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk101.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу