Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗаїка, Л. А.
dc.date.accessioned2021-11-17T09:14:48Z
dc.date.available2021-11-17T09:14:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЗаїка Л. А. Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку / Заїка Л. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 103-104uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159412
dc.description.abstractКритичне мислення виявляється сьогодні тією життєздатною перспективою розвитку «науки мислити», яка відповідає умовам ефективної життєдіяльності людини інформаційного суспільства. Студент, який критично мислить, здатен визначити проблему; перевірити та проаналізувати використану інформацію; врахувати альтернативні точки зору; синтезувати здобуті знання; зробити висновки та прийняти оптимальне рішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectмедиаграмотностьuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectинформационное обществоuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectсредства массовой информацииuk_UA
dc.titleМедіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу