Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМаксимова, Лілія Маратівна
dc.date.accessioned2021-12-15T19:12:52Z
dc.date.available2021-12-15T19:12:52Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.citationМаксимова Л.М. Управління асортиментом торгівельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Трінфарт») / Л.М. Максимова. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159752
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес управління асортиментом торгівельного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто сучасні підходи до теорії життєвого циклу при управлінні асортиментною політикою; проведено всебічне аргументоване дослідження принципів емерджентності та стратегічної гнучкості управління товарним асортиментом; обґрунтовано необхідність формування асортиментної концепції підприємства; оптимізовано асортиментну політику за допомогою аналітичних інструментів; надано загальну характеристику діяльності ТОВ „Трінфарт”; проведено техніко-економічний аналіз діяльності ТОВ „Трінфарт”; проаналізовано фінансове становище ТОВ „Трінфарт”; виявлено фактори успіху для підвищення ефективності торгівельної діяльності; запропоновано управління асортиментом за допомогою аналізу клієнтської бази.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес управління асортиментом торгівельного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто сучасні підходи до теорії життєвого циклу при управлінні асортиментною політикою; проведено всебічне аргументоване дослідження принципів емерджентності та стратегічної гнучкості управління товарним асортиментом; обґрунтовано необхідність формування асортиментної концепції підприємства; оптимізовано асортиментну політику за допомогою аналітичних інструментів; надано загальну характеристику діяльності ТОВ „Трінфарт”; проведено техніко-економічний аналіз діяльності ТОВ „Трінфарт”; проаналізовано фінансове становище ТОВ „Трінфарт”; виявлено фактори успіху для підвищення ефективності торгівельної діяльності; запропоновано управління асортиментом за допомогою аналізу клієнтської бази.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ, АСОРТИМЕНТНА КОНЦЕПЦІЯ, КЛІЄНТСЬКА БАЗАuk_UA
dc.titleУправління асортиментом торгівельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Трінфарт»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the product range of the trading enterprise (based on the materials of LLC «Trinfart»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу