Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ПрАТ «Електрозавод»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021.
Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи розробки стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги; визначено загальні підходи та особливості вибору стратегії розвитку; враховано особливості виведення нової послуги на ринок як один з напрямів формування стратегії розвитку; оцінено особливостей функціонування, техніко-економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «Електрозавод»; розглянуто основні етапи розробки нової послуги на ринку ремонтобудування промислового обладнання; класифіковано і розраховано витрати та джерела фінансування розробки і впровадження надання нової послуги – виїзних ремонтних бригад – ПрАТ «Електрозавод»; оцінено ефективність надання нової послуги – виїзних ремонтних бригад – у ПрАТ «Електрозавод».