Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСімоненко, Сергій Миколайович
dc.date.accessioned2021-12-16T20:33:29Z
dc.date.available2021-12-16T20:33:29Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.citationСімоненко С.М. Формування комплексу маркетингу сучасного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДОК №7») / С.М. Сімоненко. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159766
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес застосування комплексу маркетингу на сучасному виробничому підприємстві. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо застосування комплексу маркетингу на сучасному виробничому підприємстві. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано еволюцію в управлінні комплексом маркетингу; досліджено особливості застосування моделі «7Р»; з’ясувано нові «літерні» концепції комплексу маркетингу; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «ДОК №7»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «ДОК №7»; обґрунтовано перспективні напрями розвитку підприємства; оцінено ефективність комплексу маркетингу для ПрАТ «ДОК №7»uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес застосування комплексу маркетингу на сучасному виробничому підприємстві. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо застосування комплексу маркетингу на сучасному виробничому підприємстві. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано еволюцію в управлінні комплексом маркетингу; досліджено особливості застосування моделі «7Р»; з’ясувано нові «літерні» концепції комплексу маркетингу; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «ДОК №7»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «ДОК №7»; обґрунтовано перспективні напрями розвитку підприємства; оцінено ефективність комплексу маркетингу для ПрАТ «ДОК №7»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, PR-КАМПАНІЯ, ОПИТУВАННЯuk_UA
dc.titleФормування комплексу маркетингу сучасного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДОК №7»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a marketing complex of a modern enterprise (based on the materials of Private JSC «DOK №7»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу