Визначення деяких показників якості карамельних цукерок
View/ Open
Date
2021Author
Заболотняя, А. О.
Романченко, А. Ю.
Філоненко, О. А.
Свириденко, Л. В.
Metadata
Show full item recordAbstract
У харчовій промисловості України одним із найбільш розвинутих є кондитерський сектор. Нинішні обсяги виробництва в даній сфері дають змогу не лише забезпечувати внутрішній попит на кондитерську продукцію в Україні, а також створюють значний експортний потенціал. Продукцію кондитерського ринку нашої держави можна умовно розподілити на борошняні, шоколадні та цукрові кондитерські вироби. Об'єктом наших досліджень стали карамелі різних торгових марок. Карамель – цукристий кондитерський продукт, другий за популярністю після виробів, що містять какао (шоколад, шоколадні цукерки тощо). З розвитком ринку карамельних виробів змінюється його структура: скорочується частка традиційної карамелі (до 10%), яка, як правило, відноситься до низького цінового сегменту, і зростає частка продукції середнього та верхнього цінових сегментів, до яких у тому числі входить функціональна карамель, найчастіше льодяникова (наприклад, з екстрактами лікувальних трав, освіжаюча тощо). Традиційно льодяники — насолода, проте їхня популярність і поширеність використовується для різних цілей: освіження дихання, як форма лікарського препарату. Процес розсмоктування льодяників використовується як відволікаючий засіб у різних ситуаціях, наприклад при хвилюванні, відмові від куріння тощо. Льодяники зі смаком ментолу та евкаліпта, а також меду та лимона застосовуються при різних простудних захворюваннях. Враховуючи перелічені властивості, льодяникові цукерки впевнено «оселилися» в карманах і сумочках споживачів.