Обґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесу
Date Issued
2021
Author(s)
Гайдар, В. В.
Малієнко, А. В.
Abstract
Одним із важливих факторів впливу на результати діяльності закладів ресторанного господарства є попит на продукцію і послуги та тенденції його розвитку. Для того, щоб покращити прибуток на підприємстві, впливаючи на попит, потрібно вивчити не тільки самі методи дії, різні концепції (прийоми) управління попитом, але і можливі види стану попиту. Задача підвищення ефективності діяльності підприємства передбачає аналіз стану і рівня попиту, підтримки на цьому рівні пропозиції. Задача управління попитом полягає в формуванні керуючого впливу на рівень, час і характер попиту так, щоб це допомогло організації в досягненні цілей, що стоять перед нею.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
12_Гайдар_НГУ.pdf
Size
203.58 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):590fc0a1f471034013f0d7849eafde72