Апроксимація динамічних сигналів одноплатформних залізничних ваг функцією Хевісайда
Resumen
У зв'язку з розвитком виробничих потужностей підприємств, які для транспортування сировини та готової продукції використовують залізничні системи, критичним стає питання швидкості та точності ідентифікації залізничних рухомих об'єктів. За даними, наданими компанією «Ваговимірювальні системи», яка є провідним розробником систем зважування, тільки в першій половині 2021 року зростання замовлень на системи залізничного динамічного зважування склало близько 20%. На даний час українськими підприємствами, в залежності від властивостей вантажу, для його перевезення використовуються 5 типів вагонів: напіввагони(16 моделей), думкари(5 моделей), хоппери(5 моделей), платформи(6 моделей) та цистерни(6 моделей). Існуючі алгоритми зважування та ідентифікації рухомих залізничних об'єктів[1, 2, 3] мають не достатню точність (при дотриманні рекомендацій, що надаються розробниками систем (швидкість руху об'єкта в межах 3-12 км/год, відсутність дефектів колісних пар), точність ідентифікації вагонів становить близько 95%. У разі порушення рекомендацій (збільшення швидкості руху складу до 20 км/год) – точність різко зменшується.