Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет інформаційних технологій
  4. Кафедра системного аналізу та управління
  5. Магістри
  6. 2021-2022 навчальний рік
  7. Аналіз і моделювання бізнес-процесів роботи колл центру компанії
 
  • Details

Аналіз і моделювання бізнес-процесів роботи колл центру компанії

Date Issued
2022
Author(s)
Безугла, Оксана 
Abstract
Методи дослідження та апаратура: аналіз процесу роботи контактного центру, збір даних, аналіз потоку звернень на властивості найпростішого потоку, застосування формул Ерланга для розрахунку необхідної кількості людського ресурсу погодинно, імітаційне моделювання процесу обробки звернень у кц, планування змін роботи операторів.
Економічна ефективність: очікується позитивною, завдяки впровадженню методів розрахунку необхідної кількості операторів у зміні і таким чином знизити витрати на персонал, а також скоротити час, необхідний для виконання операцій. Практична цінність роботи полягає у підборі інструменту планування людських ресурсів КЦ аналітичним способом та за допомогою середовища імітаційного моделювання для визначення необхідної кількості операторів для забезпечення заданого рівня обслуговування.
Subjects

бізнес-процес

аналіз

ANY LOGIC

імітаційне моделюванн...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Диплом_маг_спец124_БезуглаО.pdf

Size

1.75 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):c2239e38fe301e7b2b6f6ab23ebbee8c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify