Системній аналіз та прогнозування продуктивності ІТ фірми
Короткий опис(реферат)
Практична цінність отриманих результатів полягає в отриманні аналітичних рішень, та механізму розрахунку пріоритету проектів спираючись на критерії, які мають різну метрику; перспективне планування ведення рекламної кампанії та прогнозований прибуток від неї, залежно від економічного стану фірми; залучення коштів від певної прогнозованої виграшної стратегії для залучення спеціаліста, який спрямований розв’язати питання «невідомого бренду». Метою роботи є підвищення продуктивності фірми при розв’язанні задач вибору найкращого за критеріями пріоритетності проекту; прогнозування прибутку при рекламуванні компанії, використання залучених від прогнозування коштів для внутрішньої оптимізації, розрахунок кількості інвестицій в придбання трафіку та просування фірми на різних соціальних платформах для залучення максимальної кількості лідів.