Формування стратегії експорту видобувного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту видобувного підприємства ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»нки.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії експорту видобувного підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто методичні засади формування стратегії експорту; досліджено критерії вибору експортної стратегії підприємства; оцінено особливості формування експортної стратегії підприємства; зроблено огляд енергетичного сектору України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «ДТЕК» та підприємств групи ДТЕК; проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства: майновий стан, ліквідність та платоспроможність, фінансова стійкість, ділова активність, формування прибутку та рентабельності; виконано стратегічний аналіз діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; запропоновано проєкт експортної діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розглянуто особливості впровадження стратегії експорту у ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; проаналізовано альтернативи експорту вугілля ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розроблено маркетингові заходи щодо реалізації експортної стратегії та оцінено їх ефективність