Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»), Дніпро, 2022.
Об’єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.
Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; розглянуто конкурентоспроможності підприємства; фактори впливу та методики оцінювання конкурентоспроможності підприємства; надано загальну характеристику ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»; проведено аналіз основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності підприємства; здійснено оцінювання конкурентоспроможності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»; запропоновано проєкт заходів з забезпечення ефективної зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод» на засадах управління конкурентоспроможністю підприємства; обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів