Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦикало, Анастасія Євгеніївна
dc.date.accessioned2022-04-22T19:31:18Z
dc.date.available2022-04-22T19:31:18Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.citationЦикало А.Є. Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів») / А.Є. Цикало. – Д.: НТУ «ДП», 2022. – 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160337
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування асортиментної політики підприємства при здійсненні ЗЕД. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні засади формування асортиментної політики підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; виконано аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський завод харчових концентратів»; оцінено ефективність управління асортиментною політикою ПрАТ «ДКХК; обґрунтовано управлінські рішення щодо удосконалення формування асортиментної політики ПрАТ «ДКХК» при здійсненні ЗЕД; оцінено ефективність запропонованих управлінських рішеньuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування асортиментної політики підприємства при здійсненні ЗЕД. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні засади формування асортиментної політики підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; виконано аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський завод харчових концентратів»; оцінено ефективність управління асортиментною політикою ПрАТ «ДКХК; обґрунтовано управлінські рішення щодо удосконалення формування асортиментної політики ПрАТ «ДКХК» при здійсненні ЗЕД; оцінено ефективність запропонованих управлінських рішеньuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ХАРЧОВІ КОНЦЕНТРАТИ, ЕКСПОРТНИЙ АСОРТИМЕНТ, ОПТИМІЗАЦІЯuk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the assortment policy of an enterprise in conducting foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "Dnipropetrovsk plant of food concentrates")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу