• Проблеми та перспективи управління роздрібною торгівлею в сучасних умовах 

      Блажевська, Олександра Дмитрівна; Грошелева, Олена Геннадіївна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Управління роздрібною торгівлею є одним із важливих аспектів сучасної економіки, оскільки вона є ключовою галуззю, яка задовольняє потреби споживачів у різних товарах та послугах. Більшість юридичних ...
    • Соціальні мережі як засіб просування бізнесу 

      Матейко, Владислав Миколайович; Дементьєва, Наталія Володимирівна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Зі збільшенням кількості користувачів смартфонів, відсоток активних юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає. Саме тому маркетинг, як один із засобів просування ...
    • Удосконалення планування підприємства 

      Гончаренко, Марія Олександрівна; Трифонова, Олена Василівна (Видавництво НТУ "ДП", 2023)
      Планування є одною з основних функцій управління підприємством, яка дозволяє бути готовим до майбутнього, передбачити можливість виникнення ризиків та своєчасно вжити відповідні заходи для вирішення проблем. ...
    • Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 

      Володарчук, Д. Р.; Дубєй, Ю. В. (НТУ ДП, 2022)
      Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів ...