Show simple item record

dc.contributor.authorВернер, І. В.
dc.contributor.authorТвердохліб, О. М.
dc.contributor.authorНовікова, О. О.
dc.date.accessioned2022-06-23T07:50:31Z
dc.date.available2022-06-23T07:50:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationВернер І. В. Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру / І. В. Вернер, О. М. Твердохліб, О. О. Новікова // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2022, м. Дніпро, 29-30 квітня : зб. наук. пр. міжнар. конф. – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 73-82uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160474
dc.description.abstractУ роботі наводяться сучасні методи і засоби завдяки котрим процес створення цифрового продукту а саме розробки інтерактивної гри, є найбільш оптимальним. Також висвітлюється область використання інтерактивних технологій для створення у сучасному суспільстві.uk_UA
dc.description.abstractIn this paper, the most optimal methods and means of creating an interactive game are shown. The interactive technologies area of use for creation in modern society is covered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectвіртуальний турuk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectgameuk_UA
dc.subjectvirtual touruk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.titleПроцес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туруuk_UA
dc.title.alternativeDesign thinking process in generation of the universe environment or virtual tour locationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record