Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності
Date Issued
2022
Author(s)
Пісчасова, І. О.
Комарова, К. В.
Abstract
Розвиток українського бізнесу, інтеграція до світової економічної системи ставить перед вітчизняними підприємствами нові завдання, які пов’язані з активізацією процесів у сфері соціальної відповідальності в Україні. Бізнес не може діяти ізольовано від суспільства, оскільки він сам є частиною соціуму. Від діяльності підприємств багато в чому залежить стан природного середовища, якість споживчих товарів. Процес розвитку в Україні соціально відповідального бізнесу потребує активної участі держави, яка визначає розвиток соціально відповідального бізнесу одним із пріоритетів державної політики. У багатьох країнах світу існує державна політика з підтримки і просування соціальної відповідальності. Вона є одним з інструментів підвищення конкурентоздатності економіки країни, збільшення її інвестиційної привабливості, зміцнення міжнародного бренда.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
zvit-2022-877-878.pdf
Size
232.9 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1e50c368585f9a7dec9aa4144ae57eab