Застосування стратегії блакитного океану в умовах економіки України
Resumen
У сучасних умовах економічної діяльності України зростаюча кількість нових зареєстрованих компаній призводить до високого рівня конкуренції, що перешкоджає отриманню потенційного прибутку від підприємництва. У результаті, підприємці зосереджуються на боротьбі за більшу частку існуючого попиту в умовах переважаючої пропозиції, що веде до жорстких цінових війн та втрати прибутку. Автори книги «Стратегія Блакитного океану» У. Чан Кім та Рене Моборн запропонували новий підхід ведення успішної підприємницької діяльності, який не потребує боротьби з конкурентами. За представленою концепцією розглянемо існуючий ринковий простір як два океани: червоний та блакитний. Червоному океану відповідають існуючі галузі з великою кількістю компаній-конкурентів. Підприємці використовують рекламні акції збільшуючи витрати підприємства і не отримують вигоду через велику кількість аналогічних пропозицій. Блакитний океан у свою чергу символізує вільні за пропозицією ділянки ринку, які ще не відомі на даний момент