Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШинковський, Д. О.
dc.contributor.authorСердінова, А. С.
dc.date.accessioned2022-06-29T11:03:00Z
dc.date.available2022-06-29T11:03:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationШинковський Д. О. Застосування стратегії блакитного океану в умовах економіки України / Шинковський Д. О., Сердінова А. С. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 886-887uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160715
dc.description.abstractУ сучасних умовах економічної діяльності України зростаюча кількість нових зареєстрованих компаній призводить до високого рівня конкуренції, що перешкоджає отриманню потенційного прибутку від підприємництва. У результаті, підприємці зосереджуються на боротьбі за більшу частку існуючого попиту в умовах переважаючої пропозиції, що веде до жорстких цінових війн та втрати прибутку. Автори книги «Стратегія Блакитного океану» У. Чан Кім та Рене Моборн запропонували новий підхід ведення успішної підприємницької діяльності, який не потребує боротьби з конкурентами. За представленою концепцією розглянемо існуючий ринковий простір як два океани: червоний та блакитний. Червоному океану відповідають існуючі галузі з великою кількістю компаній-конкурентів. Підприємці використовують рекламні акції збільшуючи витрати підприємства і не отримують вигоду через велику кількість аналогічних пропозицій. Блакитний океан у свою чергу символізує вільні за пропозицією ділянки ринку, які ще не відомі на даний моментuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectстратегія Блакитного океануuk_UA
dc.subjectекономіка Україниuk_UA
dc.titleЗастосування стратегії блакитного океану в умовах економіки Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу